Pomiń

Klient może złożyć reklamacje listownie na adres:

MYRTILLE - URSZULA RYBAK


Ul. Świętojańska 124, Wyszków 07-200 

Składając reklamację listownie należy wysłać wadliwy produkt wraz
z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres Myrtille

Ul. Świętojańska 124, Wyszków 07-200 

W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.
Myrtille rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj. 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowej i efektywnej realizacji usług. Zbierane informacje mogą stanowić dane osobowe. Więcej o tym oraz o możliwości zmiany ich ustawień dowiesz się w polityce prywatności.

303 Avenue

Your default region is

You can proceed, or change your preferences

Go to the store