1. D O S T A W A

12 PLN na terenie całej Polski - Kurier DHL - 2-3 dni roboczych. 
50 PLN na ternie EU - Kurier DPD - 4-7 dni roboczych. 


* Prosimy mieć na uwadze, że podczas okresu wyprzedaży czas dostawy się wydłuża.

2. Z W R O T Y   -   S K L E P   O N L I N E

Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Adres zwrotów:

Świętojańska 124, 07-200, Wyszków, Polska
hello@myrtille.pl

ZWROTY

1) Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
2) Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.

Wzór formularza do pobrania w przypadku zwrotu:

FORMULARZ ZWROTU

Szczegółowy regulamin zwrotów znajduje się tutaj. 

3 . W Y M I A N Y

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.
W sklepie Myrtille wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.

4 . R E K L A M A C J E

.Składając reklamację  należy wysłać wadliwy produkt wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres Myrtille Urszula Rybak Ul. Karola Chodkiewicza 7/99, 02-593 Warszawa

W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.

Myrtille rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj. 

 

5 . F A K T U R Y

Klient podczas zakupów może poprosić o wystawienie faktury VAT.
W przypadku, gdy klient zrobił zakupy na paragon, po czym zmienił zdanie nie ma możliwości ubiegania się o fakturę VAT