1. D O S T A W A
Dostawa i zwroty.
Dostawa i zwroty
* Prosimy mieć na uwadze, że podczas okresu wyprzedaży czas dostawy się wydłuża.
2. Z W R O T Y - S K L E P O N L I N E
Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Adres zwrotów:
Świętojańska 124, 07-200, Wyszków, Polska
hello@myrtille.pl
ZWROTY
1) Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
2) Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
Wzór formularza do pobrania w przypadku zwrotu:
FORMULARZ ZWROTUSzczegółowy regulamin zwrotów znajduje się tutaj.
3 . W Y M I A N Y
Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.
W sklepie Myrtille wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia na nowe produkty.
4 . R E K L A M A C J E
W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.
Myrtille rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.
5 . F A K T U R Y
Klient podczas zakupów może poprosić o wystawienie faktury VAT.
W przypadku, gdy klient zrobił zakupy na paragon, po czym zmienił zdanie nie ma możliwości ubiegania się o fakturę VAT